back to normal.

image2image3


nu är man i örebro igen. vart här sen i lördags. känns underbart men hade en konstig känska igår kväl innan jag somna allt var så tyst och lugnt ijämförelse med hur det är mitt i stan i våran lägenhet hemma.

nu har jag mitt internet här också så nu kanske man kan uppdatara lite mer än i höstas xD

oh jag längtar tills min älskade jessicka kommer hit <3 det blir la om typ tre veckor eller nåt sånt om jag räknat rätt :b

snart kommer rosemarie hit man kanske borde röja upp lite så hon inte får världens chock när hon kommer xD
på tal om chock. vilken jäwla chock jag fick i natt då när min stoora olasalo affich åkte ner över mig. haha!
fast nu är han uppsatt igen ;]

idag har jag träffat min nya handelslärare och han verkar kanon. honom kan jag stå ut med men ..

imorgon ska vi iväg på nåt museum och sen ska vi iväg och bada. eller ja dom som vill. lilla jag har inte bestämmt mig än för jag gissar på att jag kommer bli väldigt nedstänkt av vissa personer ( ^_^ ) så man kanske ska hålla sig på det torra.

kan inte bestämma mig! ska jag berätta det för honom och riskera våran vänskap eller ska jag berätta det och kanske få honom? guud! om jag bara visste vad han tyckte och tänkte! kramen igår. var det mer än bara vänskap? den var så mycket mer än alla dom andra jag kramade under gårdagen. tänk om. tänk om tänk om!

nä nu ska jag röjja upp. skriver lite senare.

CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback