FUCK IT!

trevlig natt man har haft .. tillbringade min mesta tid i natt i badrummet och spydde. så då var man ju tvungen och sjukanmäla sig redan första veckan och så missade man utflykten vi skulle på till vättern ;|

så idag har man bara varit inne. blev ju pigg vid elva igen och blev genast rastlös. blää. men har pratat en massa med jessicka idag och hon kommer ju snart :D den sjunde september. shit så kul det kommer bli gumman. right?!

imorgon ska vi planera våra lektioner (?) och så ska vi få våra scheman. sen ska jag ner på stan och träffa lite folk. funderar även på att göra den där jäwla piercingen jag funderat så länge på men.. näe jag vet inte får se :]

idag har jag övat upp min lilla tyska jag kan xD går faktiskt riktigt bra. just nu är jag ganska så såld på tokio hotel bill kaulitz  & tyska <3

nu ska jag ta och fixa lite grejer sen blir det sängen. måste lägga mig så jewla tidigt annars kommer inte lilla carro upp på morgonen. jävla sömntutta xD

CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback