ich atme nur weil sie.

trodde verkligen inte en pojkes röst kunde få en så ja det finns inte ens ord för den känslan jag får i magen när jag hör bills röst, toms gitarr spel, georgs bas och gustavs slag på trummorna <3
imorgon är det bill&toms stora dag ^_^

idag har jag haft ännu en trååk dag hemma. jag klarar verkligen inte att sitta inne ett par dagar. nästan så man får lite paniik ju! imorgon ska jag förhoppningsvis komma ut en sväng.

tycker synd om min lilla söt sisela som blev kvar lämnad helt ensam i örebro idag då hennes jewla biljetter inte kommit. uscha va tråkigt! hade jag vart pigg hade jag stannat kvar med dig <3

tror mamma håller på bli galen på tokio hotel just nu o_0 hon tycker liksom det låter som helvetet. but i looove it.

har sett min schrei live dvd vääldigt många ggr nu <3 ska se den en till gång nu innan jag ska nanna. men bara mina tre bästa låtar kollar jag på. kan se hela dvdn imorgon igen :]

sex dagar .. sen är hon hos mig <3


CIAO!


Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback