på smällen.

YEAH xD

haha näe men shit vilken bra film alltså xD sisela och jag höll på garva ihjäl oss åt många av scenerna ( ^.^)
måste se om den sen igen när den kommer på dvd har jag och sisse bestämt :D
har haft en kanon helg med dig. gumman <3 så jäwla glad att ni är här nu mina älskade norrlandsflickor!

hann inte skriva nåt här igår :b men skriver om båda dagarna nu istället :)
igår så vaknade jag först vid tio av brandlarmet :/ fast det tog en stund innan jag insåg vad det var men så sprang jag ju upp oh kollade och så var det bara brödrosten. GAAAH!
sen vid sex kom sisela hit och vi åkte in till stan sen och träffade annica och oskar :) snacka om sött par! så vad det dags för bion för mig oh sisela. efter den drog vi till torget vid halv tolv och kollade in tuneldiscot men vi kom inte in för det var fullt. så vi drog hem och kollade på skräck film.

idag vaknade vi sent xD drog in till stan och jag shoppade lite sen provade sisela lite udda kläder ;p kan ju kolla bilddagboken ^^ så träffade vi annica. och va med henne ett tag.

och nu sitter jag här oh har faktiskt pluggad :p nu väntar jag på tvätten.


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback