the end of summer '07

nu är sommarlovet slut. känns dock inte lika bra som för en vecka sen.  självklart ska det bli kanon att få komma tillbaka till ens vänner och min lägenhet men så har jag ju mitt liv tillsammans med mamma och daniel också dom personer jag älskar mest i hela världen.

men det ska till mesta dels bli otroligt skönt att få vara tillsammans med mina vänner igen. imorgon vid nio åker vi neråt mot örebro och jag ska träffa min älsklings farah <3 hon ska hjälpa oss att fixa i min lägenhet :D
och på måndag börjar skolan så då får man träffa alla plus mina älskade flickor från norrland. det kan inte bli bättre <3

för att summera sommaren lite;  har saknat solen och att bada jewligt mycket. besviken faktiskt. men annars så har sommaren vart helt kanon :D så glad att jag fick träffa dig i sommar .. u know.

oh idag fick jag mina badrumms saker som jag ska ha i min lägenhet och så min coola dörrmatta . älska!

snart ska jag gå oh lägga mig. ska bara gå och prata lite med lillebror först. måste säga hejdå eftersom han sover imorgon. önskade jag kunde vara med han varje dag. han är det bäste <3 hoppas det går bra för han nu när han börjar gymnasiet :)


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback