tidsfördriv.

Tio första:
Första bästa kompis: evelina [tyvärr är vi inte lika tighta längre]
Första bil: nix, inte än.
Första kärlek: johan :p
Första husdjur: underlaten albin
Första semester: vevlinge <3
Första jobb: har aldrig haft en riktigt jobb
Första köpta skiva: a*teens xD
Första riktiga kyss: viktor
Första piercing: labret
Första konsert: e-type

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: hallodvoldka
Sista bilfärd: igår från tågstationen.
Sista filmen du såg: nån asiatisk skräckfilm med sisse i lördags.
Sista spelade cd: tokio hotels screm <3
Sista gången du grät: i söndags.
Sista köptaklädesplag: en stickan tröja från vm
Sista måltiden: äggmackor.
Sista gången du pratade i telefon: idag med annica.
Sista sett på tv: repsiserna av nya tider xD

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? ja, inget jag rekomenderar.
Blivit arresterad? nej men nästan :/
Blivit kär vid första ögonkastet? nix
Varit på tv? njäe men i tidningen xD
Fått ditt hjärta krossat? självklart :/
Sagt att du älskar någon utan att mena det? nej, vet hur det sårar!
Haft ett one night stand? nae det har jag inte.
Busringt till nån? yesbox, det har väl la alla?

Sju saker du har på dig:
byxor
linne
trosor
örhängen
armband
glasögon
labretsmycke

Sex saker som gör dig irriterad:
egoistiska personer
fjortisar
dryga människor
falskhet
regn
rastlöshet

Fem saker som gör dig glad:
örebro
mina nära oh kära <3
sommar&sol
shoppa
music

Fyra personer du kan berätta allt för:
annica
mamma
jessicka
mimmi

Tre val:
Svart eller vit? svart men jag gillar bådeoch..
Sommar eller vinter? Bådeoch?
Choklad eller chips? Mums med bådeoch.

Två saker att göra innan du dör:
åka till hua hin
gifta mig!

En sak du ångrar:
allt dum jag sagt till folk jag inte menat det till.

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback