TIDSFÖRDRIV.

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
sju.
Vilken svordom använder du mest?
typ helvete och fan.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
kläder. smink & löshår.
Har någon någonsin kallat dig lat?
ja.
Äger du en bandtröja?
ja.
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
bergodalbana.
Tittade du på tecknat när du var liten?
ja.
Hur många syskon har du?
ett.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
ja :]
Vad har du för väder just nu?
mörkt, cpväder. ingen snö!
Vilken är din favoritfrukt?
apelsin.
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
tyckte det var fint.
Gillar du senap?
ja.
Tycker du om att krama folk?
om jag gillar dem så.
Äger du en iPod?
nej.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
runt halv sju oftas.
Hur många resväskor äger du?
en.
Använder du flip-flopps?
ja.
Var köper du dina matvaror ifrån?
ica
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
nej men skulle behöva
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall vad?
inga komentarer.
Vad åt du till middag senast?
paj.
Använder du huvtröjor?
ja.
Kan du vissla?
ja hyfsat xP
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
ja.
Vilket riktnummer befinner du dig i?
019
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
stort.
Vilken film kan du alla replikerna till?
fucking åmål.
Hur många stolar står kring ditt köksbord?
fyra.
Läser du för skojs skull?
ja
Pratar du några andra språk?
engelska. teckenspråk. ett par ord på tyska.
Diskar du din egen disk?
ja.
Har du gråtit offentligt?
ja.
Har du en stationär dator eller en laptop?
laptop.
Försöker du alltid lära dig nya saker?
ja.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
inte nödvändigtvis
Kan du kasta macka?
nej
Har du dejtat någon av en annan religion?
onej.
Har du en blogg?
jaaa.
Vilket är ditt favoritämne?
eeeh?.
Vilka personligheter är ett måste hos en partner?
ärlighet.
När sov du senast på golvet?
kommer inte ihåg
Vilken är din mammas hemstad?
söderhamn
Din pappas hemstad?
gävle?.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
ööh många.
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
ibland
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
när jag vill och orkar
Tror du på liv på andra planeter?
kanske.
Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
haha jadu. inte ens värd att nämnas
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
båda
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
det är inte lätt när det är svårt. men jag kan klara dt.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
ohyes.
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
nej
Äger du en digitalkamera?
ja
Vilka kändisar har du blivit jämför med?
ola salo. kelly osbouren och kill kaulitz :]
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
pojken som kallades det. bakom stängda dörrar.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
vet inte
Hur många barn vill du ha?
vet inte.
Har du åkt moped någon gång?
japp.
Har du busringt någon gång?
jadå.
Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
danmark?
Vem kramade du senast?
Sisela <3
Kan du alla orden i nationalsången?
bara dom två första verserna.
Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
joo.
Kan man vara vän med sitt ex?
jadå.
Vad har du i din väska?
gush. massor!
Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
lyssnar på musik.
Vem kysste du senast?
mitt ex.
Vad lyssnar du på nu?
right here, right now.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
nix.
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
typ omega3.
Har du fått någon komplimang idag?
ja :]
Har du varit med i en rättegång?
nej.
Är du oskuld?
nej.
Är du polare med grannarna?
jao!
Vilka språk pratar din mamma?
svenska. engelska och tyska.
Vilka länder har du bott i?
i sverige bara
Senaste piercingen?
industrial.
har du haft sex med mer än 3 personer?
ja.
Vad längtar du efter just nu?
jullov och julafton :D och SNÖ!
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
sist jag var i gävle när det nu var.
Gay?
såklart. jag tänder ju på pojkar.
Har du däckat/spytt för att du druckit?
mjo ...
Är du kär just nu?
nej men han är vacker.
Har du något husdjur?
jadå igävle.
Har du täckt någons hus med toapapper?
nej.
Har du varit på stranden?
vem har inte det när det är sommar?
Minns du dina/din musiklärares namn?
jao.
Hur bra är din syn?
åt helvete utan linser/glasögon.
Har du varit på ett party?
jadå.
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
ja i en sån stål bur..
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
om du var en nära vän till mig skulle jag bli äcklad. jag vet inte varför. Det skulle kännas så konstigt bara och jag tror skulle vara rädd att kanske mista dig!? min bror ser otroligt bra så jag skulle förstå varför du blev kär i han. han har verkligen ett hjärta av guld.
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Njäe bror på vad.
Var är dina syskon just nu?
vet inte. danne är många mil härifrån.
Vad var den senaste drömmen som du minns?
minns inte haha!
Vem ringde dig senast?
annica.
Vilken tid gick du upp imorse?
typ halv tolv.
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Tsss det är för intimt i denna blogg ;]
När var du riktigt sjuk senast?
minns inte.
Har du färglinser?
nope men jag vill ha bruna linser.
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
msn.
Vad är det första du gör på morgonen?
kollar mig i spegeln.
Vad ska du göra efter det här?
vet inte. nåt kul hoppas jag :]



Han är mina drömmars prins :] GIVE MEEE!
Nästa år ska jag stöta på han.
;]


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback