höstlov <3

i fredags åkte man till stockholm och min älskade jessy <3 hade en väldigt trevlig resa till stockholm med annica sen möte jessy mig på stationen och åkte hem till henne. har haft en kanonhelg med massor av skratt, mys och bio.
och igår så kom tog jag och jessy tåget till gävle så nu är vi hemma :D har ju inte vart i gävle på en månad ffs!
vi ska ha en kanon vecka nu :D sååå glad att du är här hos mig gumma <3 inget, och då menar jag INGET kan förstöra mitt humör. inte ens ... ja jag ska inte ens nämna det bara försöka skita i det och gå vidare även om det är hårt men livet är ju inte en dans på rosor alltid.

jag lär ju inte skriiva så mycket denna veckan men vi höörs, evryone :)


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback