ready, set, go it?s time to run ...

tokio hotel <3

jag förstår inte varför jag blir så lugn av bills röst, helst när han skriker. det känns så skönt
inombords just då. "the sky is changing we are warned.."

nu hoppas jag denna veckan går fort för jag behöver bort från allt vad örebro heter just nu.
ska bli så skönt att vara hos jessicka i stockholm sen ta med henne till gävle <3

allt känns mörkt här just nu.

idag har mamma åkt hem. känns tomt faktiskt. vart trevligt att ha henne här. i natt hade jag
trevligt med sisse <3 hon kom runt halv två inatt :p

trodde allt skulle bli bra igår men ack så fel jag hade. nu måste jag försöka focusera på mig
själv att må bra. jag måste klara skola oavsett vad även om jag vet hur hårt det kommer bli.


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback