AND IT HURTS WITH EVERY HEARTBEAT...

tycker om dig <3

imorgon SKA jag iallafall till skolan. jag får fan panik av att sitta inne. måste ha nån sorts fobi eller så är det helt vanlig sällskapssjuka antagligen ^^

behöver städa min lägenhet imorgon också och så behövs det hadlas lite. och faktiskt plugga men det får bli det sista jag gör typ för imorgon ska jag vara social :D har faktiskt pluggat lite idag.

och jag va visst så snäll att jag smittade johan igår. förlåt vännen <3

JAAAAAAAAAAAA! i en annan del av köping blev årets program :D dom är så jäwla härliga. längtar tills forsättningen kommer! TOBBE :D
plus att dom blev årets dokumäntär program :p


CIAO!


Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback