carro + jessicka = tills döden skiljer oss åt <3

fan så mycket du betyder för mig gumman. ett liv utan dig är fan inget liv. är så jäwla glad att du har kommit in i mitt liv.
nu har du åkt oh jag känner bara för att ta första bästa tåg och hämta tillbaka dig. jag har haft en av dom bästa helgerna i mitt liv <3 och många fler tillsammans med dig kommer det bli. för vi ska åldras tillsammans. om sisådär sextio år sitter vi i en varsin gungstol oh minns alla underbara stunder tillsammans <3

vi har haft så jäwla roligt hela helgen speciellt vid spisen när vi lagat mat hahaha!
och igår när jag pratade med han med stort H ;]

gud så mycket vi har skrattat i helgen. har värsta tränningsvärken i magen ju xD haha!

---

ursäkta mig men är du dum eller spelar du bara?! fattar du inte att jag är kär i dig och vill ha dig? <3

oh så skönt nu är det bara två skoldagar sen åker jag på kryssning med mamma :D och jag får träffa jessicka igen :D dock bara för typ en timme :/'

och idag har jag blivit gudmor :D shit så kul!


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback