fördömd..?

ja man börjar ju undra om det inte vilar en förbanelse över en som blir sjul hela jäwla tiden :/
näe jag har la bara dåligt immunförsvar.. måste ta oh prata med skolsyster om det för det kan inte vara meningen att man ska behöva vara sjuk så mycket som jag. nu är man försyld igen och har spytt flera gånger idag men det är ingen magjuka /:

jag va typ en timme i skolan sen orkade inte jag mer så jag fick sällskap av söta johan in till stan ;D du är bra du johan :D!

kollade på cityakuten idag. va det där jobbiga när carter nästan dör :'(

nu ska jag strax hoppa tilbaka i min sköna säng oh krya på mig för jag har ingen lust att vara sjuk. vill vara ute med mina älskade vänner <3


CIAO!

Kommentarer
Postat av: Jessicka

bra att sluta bita på naglarna går bra för dig också gumman :D
Nej men stackars dig är du sjuk nu igen ?!:(
jag hoppas du kryar på dig snart gumman <3
Puss




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback