jag saknar dig,

..du äger mig i din omedvetenhet.

idag hade man sovmorgon. gud så skönt :] sov lite dåligt i natt eftersom mitt sov öra är piercat :p sen hade man ju prov idag och det var barnsligt lätt. gjorde det på typ fem min så man va i skolan ca tio min idag. sköönt.
och imorgon har vi bara en lektion och sovmorgon :D

nu skiter jag i detta. helt seriöst ni får snacka hur mycket skit om mig, andra och varandra. jag skiter fullständigt i det är så jävla trött på skitsnack och löngner!

shit så skönt det ska bli med helg :] ska nog vara med min söta sisela i helgen. vi har fan lika sjuk humör hon & jag :p som igår tillexepel när vi va in på en affär i och så hittade jag en "leksakshund" som man kunde trycka på örat och självklart gjorde vi ju det oh då började hunden jucka och stöna högt och då började ju vi självklart att asflabba xD

nu ska jag fixa lite med disken och så sen blir det nog en tidig kväll tror jag :]

jag hatar dig förstår du inte det?! du är helt jävla störd i huvudet. det tycker alla!

oh vad jag älskar jonas gardells dagbok xD

"Jag har väl berättat att jag en gång trodde att jag hade peniscancer? Jag hade diffust ont i underlivet och ringde upp Urologen på Karolinska och sa: "Hej det här är Jonas Gardell, jag tror jag har peniscancer!" De lade bara på luren. Möjligen förstår jag dem. Det visade sig sen vara prostatainflammation förresten och var inte så farligt. Men jag fruktar alltid det värsta. Det är en talang jag har. På samma sätt är jag aldrig bara förkyld - jag har snuv-aids. Jag har inte magknip, jag har magsår. Jag har inte ont i huvudet, jag har hjärnblödning. Fyra dagar före en premiär kämpar jag just nu ner en förkylning allt jag kan. Jag bara får inte bli förkyld. Har helt enkelt inte tid med aids just nu. "

coolare gay får man leta efter. go jonas go!


CIAO!


Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback