jag vet inte vart jag ska, men jag ska dit.

har  haft en underbar helg tillsammans med min söta sisela som sovit hos mih hela helgen [därför jag inte har uppdaterat någon blogg, sorry.]
vi har iallafall haft skitkul, vart på 019 med typ annica, jocke och massa annat trevligt folk både på fredag kväll och lördag kväll. på lördag träffade jag söta mimmi som klarat sitt körkort, grattis gumman! och söta johan som har äcklig sprit xD men tycker om dig ändå, vännen! <3
och så har jag och sisse sett på massor av film, myspys :D och så har vi lagat mat.

ja en mycket mycket kort samanfattning av min fantastiska helg. kommer lite bilder på bdb imorgon. :)

och imorgon är det skola igen ... bläää! får iallafall veta hur det gick på provet fast det vet jag typ redan, det va ju så jäwla lätt :/ för lätt faktiskt.


nu måste jag forsätta plugga lite.


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback