this is the way i wanna live!

mitt liv är verkligen så jäwla bäst just nu. ÄLSKAR DET! mina vänner gör mitt liv så jäwla underbart! - TACK!

har haft en fantastisk rolig dag efter skolan. skolan va inte direkt så kul idag :/ ja jag syftar på dig!
men sen efterskolan va jag med alex och hugo ett tag lika roligt som alltid. sen kom sisela oh vi gick hem till henne en sväng sen gick vi på stan och sen kom rosemarie och vi drog till ica och hanlade.

sisela och jag har riktigt sjuuuukhumor xD

vet att jag aldrig får dig men jag har dig i mitt liv iallafall vilket känns kanon :-]

imorgon kommer jessicka :D <3


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback