Dåligt med uppdateringar.

I know! SORRY!

De senaste två dagarna har jag sovit skitdåligt på nätterna och därför sovit hela dagarna eller somnat framför tv när jag suttit där, inte haft ork att skriva särsildt mycket. Men nu ska jag försöka få nån ordning på det.

Igår hjälpte jag mamma med hennes mp3 och satt in massa musik hon tycker om, haha dålig musik!

Blev inte att städa rummet igår heller så det kanske jag fixar senare idag eller imorgon när vi vart oh fixat tågbiljetter till och från arlanda och växlat pengar.

Jag har beställt hårförlägning nu och ett mobilt bredband! Så nu är det bara att vänta på posten.

*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback