Hemma igen.

Eller ja, har väl vart inne i typ 30 minuter satt och åt med Danne innan han skulle se på Stargates som han alltid måste se, haha! Vi åt sallad med kycklig, räkor, ost och massa grönsaker, mums!

Shit så mycket folk det var på köpis man fick kläma sig in i affärerna, hittade inte så mycket lite smink, smycken oh sånt smått. Fick en datorväska av mamma eftersom dom var slut när hon skulle köpa den före jul.

Nu ska jag gå och äta honugsmelon, älskar melon! Ikväll ska jag se på tv med mamma försts ka vi se Strul sen så ska vi kika lite på vad miniserien om Selma handlar om, har sett lite på reklamerna och det kommer ju handla om ryktena att hon ska ha varit lesbisk vilket var tabu på den tiden hon levde.

*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback