Last Christmas i give you my heart ..

..but the very next day you gave it away. This year to save me from tears, i'll give it to someone special. *sjunger*

Min dator fick nåt jävla idiotfel igen nu efter att ha fungerat typ två veckor så är den helt död igen så nu sitter jag vid broder Ds dator igen medans han kollar på Bones, jävla skitptogram. Haha!

Nu är det bara två dagar kvar till julafton och jag har massa kul jag ska hinna göra, imorgon ska Danne och jag ner på stan och köpa den sista julklappen åt mamma sen ska jag följa med mamma och handla julmat och grejer. Ska också slå in dom sista julklapparna som jag inte hann med igår.

På tisdag blir det massa julmys och göra julgodis, skinkan och sånt... Älskar dagarna före julafton.

Jag har köpt skitfina julklappar åt mamma och Danne sen så ska ju Danne och jag köpa en jättefin grej åt mamma imorgon, hon kommer bli så glad.

Klockan nio ska mamma och jag se filmen på 4:an, har sett den innan men tycker faktiskt den är rätt så rolig. På tal om filmer, såg en annan film på 4:an förut idag som var skitbra, ena sekunden grät man sen nästa skratta man oh så höll det på hela filmen.

Nej nu har jag iallafall uppdaterat lite så ska bara ta och önska er alla en fantastik jul! Märry Christmas!

*slängpuss*


Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback