Time to say goodnight!

Hade faktiskt tänkt lägga mig förlängesen men så blev inte fallet så nu sitter man här igen fast jag är inte allt särskildt trött
men vill verkligen inte sova bort hela dagen imorgon som idag, det är såå trååk! Så jag ska lägga mig ner med min söta lilla rosa mp3.

Jag har hoppat runt och städat lite, bara min lilla bok/make up/alltiallo hylla kvar, haha! men den tar jag nog imorgon oh så ska jag damsuga och torka golvet, spilde ut zingo igår.

Har jag riktig tur så får jag både mitt hår och mitt bredband imorgon på posten men antagligen kommer det på fredag eller nästa måndag eftersom det är nyårsafton och nyårsdagen men man kan ju alltid hoppas!

Godnatt!

*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback