brother oh brother <3.

home sweeeeeet home. jag måste säga att det är riktigt sköönt att vara i gävle ett par dagar. underbart att träffa mamma och daniel. oh jag mötes av en trevlig överaskning när jag kom till gävle. KIIIIM <3 min älskade gulleunge. han växer så fort att man knappt hinner med ju. han blir ju snart fem månader ju :]]

så träffade man massa trevliga människor på stationen idag :] wiiie.

och jag hade en skitrolig tågresa med två av mina flickor och så tess. ja jocke var med ett tag han med ju. dom andra i vagnen lär ha lessnat på oss. haha! tur att dom som satt vid bordet brevid inte pratade svenska xD med tanke på allt vi snackade om! allt ifrån lesbisksex till ja gud vet vad. haha!

har haft en myskväll med film oh snacks med mammi :] beck. beck. beck. <3

ibland vet man varken vad man vill eller känner. man bara vet vad man inte borde men sen hur kan känner är en helt annan sak. fan att allt ska vara så komplicerat .

jag undrar om inte mitt knä fan går åt helvete snart. känns fan som det :/ lär vara försiktig när jag åker skridskor på tisdag så det inte går ur led eller nåt sånt skit.


imorgon ska jag till tandläkaren. orka?! men ja jag måste ju. uscha ...


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback