god damn.

Ge mig Ge mig Ge mig.


snorigt och hängigt i dag. hade räckt med lite ont i halsen tycker jag. istället har hag tilbringat dagen i sängen med feber. knappt så man orkade ta sig in på toa eller gå oh fixa käk. URK! ska strax krypa ner i sängen igen. orkar inte sitta upp känner mig svag. men imorgon måste jag ut oavsett för jag måste till apoteket och så måste jag handla. det är en av få saker som är jobbigt med att bo själv.

Rest in Peace
Heath Ledger. så otroligt tråkigt att nån så ung ska behöva försvinna. jag minns Heath från 10 orsaker att hata dig. brokeback mountainen. en riddares historia. :]

alltså vad du vill nu är upp till dig. du vet hur mycket du betyder för mig men du har sårat mig tillräckligt. jag vet att jag inte är helt perfekt jag heller. det är ingen. men du har sårat mig allt för mycket dom senste månaderna. vill du ha kvar det vi har tillsammans. alla underbara minnen så får du ta och tänka om. äkta vänskap ska klara det mesta.

vaknade imorse vid tio av att sisse ringde och behövde vägledning till stadion där vi åker skridskor. oh det var inte lätt att förklara i telefon :p plus att jag var helt borta i huvudet. men vi klarade det gums <3

undra om jag orkar se fråga olle om tjugofem min xP skulle ju vara kul.


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback