how to save a life.

idag har jag haft otrolig värk i knät. guud. riktigt jäwla jobbigt! måste ta och göra nåt åt skiten snart. och jag som vill åka skridskor på tisdag med mimmi johan niklas och fredde såklart :] men jag lär ju vara jävligt försiktig så jag inte ramlar fast det kommer jag ju göra. haha! tillochmed en apa åker bättre skridskor än mig.

jag har iallafall bara tagit det lungt idag skulle egentligen till tandläkaren och köpis idag med mamma hade tagit fel på tandläkartiden :/ och jag hade ingen kraft i knät att knalla runt på köpis. så jag var bara ut en sväng.

sen så har jag kollat på film :] dead silence, riktigt bra film. lite små läskig faktiskt. inte ofta jag tycker det.


CIAO!

Kommentarer
Postat av: Fridah

usch för värk i knät, :(




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback