i huvudet på gynning.

verkar riktigt bra. carolina gynning är nog lite av min smygidol. hon är riktigt cool faktiskt. och älskar hennes bog; ego girl. vilket liv hon har levt liksom. kul att se henne nu iallafall när hon försöker laga mat åt åtta barn xD shit! haha.!

tro på fan att jag inte försover mig idag. uuuh. missade iallafall bara en lektion. på samhället lyckades jag få läraren att låta oss få mer tid på eget arbetet. går inge vidare för mig ju. ingen motivartion alls. sen så passade jag och emma på att mobba fredde lite. förlåt. hihi.

på idrotten spelade vi vollyboll :] riktigt roligt ju förutom att carro är bollrädd. haha! men börjar faktiskt bli bättre. men
det är ju bara för att killarna envisas med att skicka alla bollar på mig när dom vet vad jag tycker xP.

på svenskan pratade vi det mesta tiden haha. men det är väl dom vanligt det. haha.

sen åkte johan och jag in till city :] vi får ta oh festa lite snart!

imorgon börjar jag en ny kurs. blää. och min engelska med johan fredde emma oh niklas blir inställd bara för mig då. FUCK! och ska i n t e försova mig imorgon.

vet snart fan inte vad jag ska göra med människan. är så otroligt jävla trött på dig och hur du beter dig. du lär dig aldrig att du sårar folk så som du beter dig! ja vissa människor ändrar väl aldrig på sig. och inte går det att säga ett skit åt dig för då blir det hus i helvete. SÅ JÄWLA BARNSLIGT OCH OMOGEN!


CIAO!


Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback