Pick me! Choose me! Love me!

inatt sov jag inte ett jävla skit. så jag har varit som en zombie i skolan typ. men tycker jag vart rätt pigg ändå :] första lektionen gick väl sådär. jag lästa inte uppgifterna så noga så läraren fick la nå ryck på mig. även andra lektionen var jag lite seeg. skulle räkna massa skit om typ resultatbudget. kräkas! hade bara två lektoner idag men långa. började tjugo över åtta och slutade två fast jag egentligen slutar tre.

sisela och jag har riktigt bra humor. vi satt och kollade på giant microbes på rasten. dom är ju faktiskt sööta :]
- vad önskar du dig i födelsedagspresent?
- jag vill ha HIV xD
hahaha!

vi hade riktigt kul imorse med när sisse gick vilse när hon skulle till sin nya lektion :] så jag fick springa ifrån min oh leta upp henne. du är sååå söööt <3

efter skolan gick vi till ojojoj. den affären är verkligen rolig :]] där kan man inte gå in utan att garva xD gusch känner mig faktiskt lite dum att jag inte sa hej till människan. men okej. sist vi sågs var väl inte under dom minst pinsama situationerna ;p haha!

sitter och kollar på vänner just nu. håller fan på att somna. men jag ska se på fråga olle :D yeah! får försöka hålla mig vaken ett par timmar till.

imorgon är det sovmorgon. :] härligt. inte behöva stressa allt. ska till skolan en timme tidigare och äta lunch med sisela och spana lite hahah!

min madonna är öm som fan. satt i en 1,6 mm istället för min 1,2 mm och det känns faktiskt ^^ men blev snyggare faktiskt tycker jag.

det blev wok till middag idag. riktigt gott var det. men såå tråkigt att äta själv. ska bli skönt att åka hem i helgen faktiskt och bli lite bortskämd :]]

jäwlakuk väder ;/ gått runt och sett ut som en dränk katt hela dagen. haha. uscha. fryser gör jag också. har jag gjort hela dagen nu.


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback