satan knows youre a poser.

nu är jag tillbaka i örebro och det känns skönt. även om jag har grymt ont i halsen. min älskade lillebror som varit så snäll och smittat mig. han stackarn har ju inte ens nån röst kvar. blir väl min tur nu om ett par dagar gissar jag. men ja man ska väl bara vara glad att det är en försyldning. finns så mycket annat hemskt.

imorgon ska jag åka skridskor :D ska faktiskt bli kanonkul även om jag måste ta det försiktigt med mitt jäwla knä. helt jävla fucked up är det.

jag borde plugga. men har ingen lust. har typ samhälle. projekt och företag. näthandel och svenska. näej det får vänta tills imorgon. jag funderar på att krypa ner och se en film.

såg en riktigt sjuk film på väg till örebro idag; i know how killed me. den var så jävla sjuk men riktigt riktigt bra.


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback