Sluta upp att kasta pärlor åt svin.

förlåt. har typ inte skrivit på två dagar. hihi.helt glömt bort det. men i lördags kände jag mig hyfsat pigg så jag gick ut en sväng på eftermiddagen och träffade sisse. var tvungen oh handla lite också. sisela köpte hårfärg och så färgade jag håret på henne senare på kvällen :] svart. hon blev kanonfin. måste ta ett kort nån dag.
även igår var jag med sisela. vi gick en runda på stan och checkade läget. köpte typ bara ett par skor på rean och en nessesär :] sisela köpte ett par assnygga pumaskor.

idag var jag i skolan för första gången sen i tisdags. och det märks för jag är trött som fan nu. sen hade jag ju skola till fem idag. egentligen halv sex men läraren skulle iväg på nåt idag. var hem till sisela också en sväng på håltimmen. hoppas du är bättte nu *asg* förlåt! haha.

jag tänker faktiskt snart krypa ner i sängen och kolla på cityakuten :] sen lär ju jag somna. ska försöka somna innan helvetes hostan börjar ;/


CIAO!


Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback