tjejkväll.

okej dagen började väl inte sådär skitbra igår. försov mig och missade det lilla skolan jag hade. uuuh.
vid halv tre kom iallafall sisela och vi åkte in till stan och träffade rosemarie så åkte vi till willys. blää vilken jävla väg det var dit. iallafall så hade en bil kört in i en stolpe så vi hoppade va mitt i gatan. och gick resten av vägen sen flummade vi runt på willys ett bra tag innan vi gick för att leta efter en bisshållsplats in till stan igen.
sen gick jag oh sisse in på ica oh handla det sista innan vi drog hem till mig och rosemarie började ta reda på MIN disk :D haha. sen lagade hon skitgod mat till mig. sisse åt sin lax. vad rosemarie gjorde vet jag inte riktigt nån gryta haha. gotti. sen såg vi en skitbra film jag fick av rosemarie i julklapp nån film om andra världskrigen. den va skitbra och hade en del komediögonblick dock bara för att vi tre har sån jäwla humor hahah!

sen blev det dricka :] jag älskar att blanda drinkar med massa bär oh sånt. gott blev det. lite mycke kanske jag fick i mig men men. värst var nog söta sisela haha. vi ska nog inte gå in på det här. right? haha.
jag hade iallafall kul som fan. ett minne för livet babes <3

när vi vaknade idag åt vi frukost sen kröp  vi alla ner i och såg en skitbra film. om en kille som hamnat helt snett med droger  och sin familj och så men som tillslut kom upp med hjälp av sin pappa som tyvärr gick bort den.
shit så snygg killen var :D

sen har jag vart på i stan och ätit med rosemarie och sisela idag sen gick jag och sisela hem til henne och kollade på film sen gick till nollnitton där vi stanna typ tre sekunder. fanns vissa personer där som lilla jagD xär allargisk mot xD

ikväll blir det lungt för mig :]

lägger in bilder på bildagboken imorgon.


CIAO!


Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback