We will...We will... Rock you!

guud så skönt det var med sovmorgon imorse :] jag låg kvar till runt elva faktiskt fast jag hade tänkt gått upp vid halv tio. men ja det blir la inte alltid som man tänkt sig. kom iallafall till skolan klockan ett. trodde jag faktiskt inte när jag gick upp. haha!

hade bara en lektion idag ju. dock är den tre timmar men gör inget eftersom sisela också är med på torsdagar :]] lektionerna blir mycket trevligare då. vår humor gör mig alltid glad. idag tex;
- läraren; vi har ju internet i luften.
- sisse; va? *kollar upp i taket*
- jag; ja det är ju trådlöst *sen garvar jag som fan*

du är såå söt :]] oh när vi gick till banken idag så erkände jag att alltid när jag står på banken så brukar jag tänka "tänk om det skulle komma in typ bankrånare med luvor och skrika: upp med händerna detta är ett rån" då sa sisse att hon också brukade det xD jag tror att hade sisse och jag varit tillsammans där då så hade vi nog fått hålla oss för skratt.

idag har jag haft värsta ego kvällen :] bara ägnat massa tid åt mig. stog i ducshen typ 40 min sen smörjde jag in mig, hade ansiksmask oh sånt härligt. det behöver man ibland.

och imorgon bär det hem till gävle :] det ska bli jävligt skönt faktiskt. bara få ta det lungt och umgås med familjen. ska också träffa kim imorgon förhoppningsvis ;D saknar min lillgrabb ju. brukar lyssna på han i telefon ibland om han är hos mamma. shit hur han låter massa.

ska ta och packa klart det sista nu. hatar när man glömmer nåt man använder ofta även om det bara är två dagar :p ska ju till tandläkaren på lördag med ju. USCHA! me not like.


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback