why did you not include me in your life?

jag förstår inte hur faan jag kan sakna dig!

idag är jag faktiskt riktigt stolt över mig själv. jag klev upp halv sex och gjorde mig iordning :] började ju en ny kurs idag; information och layout. okej kanske inte världskul då. men ja man måste väl. hade mycked heldre haft engelska med johan emma niklas och fredde. det är riktigt roligt! johan dissade mig på bussen idag. jäwla apa xP haha.

har typ suttit vid datorn heela dagen i skolan. gush så trött man blev i ögonen då. hade riktigt roligt med mina lärare sista lektionen. han och var själva dom sista minuterna och så börjar vi prata musik. han är typ sextiotvå tror jag och gillar rolling stones. så började vi eller okej JAG prata om tokio hotel och han blev nyfiken på vad det var för nåt så jag satt på en låt på youtube och lät han lyssna. och tro på fan!; han tyckde dom va gryma xD riktigt cool snubbe det där.

när jag slutade gick jag och sisela hem till henne en sväng och kollade i nya skolkatalogen xP haha. vid fyra gick vi till stan och träffade annica. vi gick till pizza planeten och åt. har alltid skitkul mer er babes. riktigt sjuk humor vi har. haha. speciellt jag och sisela faktiskt. haha. jadu jag tror och hoppas att han inte hjälper honom med hans sexuellabehov. hahahahaha!

jag börjar bli riktigt jävla trött nu. och imorgon har jag sovmorgon :D börjar ett men ska till skolan tolv och äta lunch med sisela och kolla efter *piiiiiiip* haha.

jag har träningsvärk idag också efter vollybollen igår. ont i axlarna och benen. haha men det var värdt det. hade skit kul ju. wiiie :]

funderar på om jag ska krypa ner oh läsa min bok som är kanonbra. läser typ aldrig längre. haha har blivit laaaat.

på fredag åker jag hem. ska bli riktigt skönt faktiskt och får åka hem tillsammans med sisela&rosemarie :] yeah! <3.

ska gå och ta ett glas vattebn (intresseklubben skriver haha.) sen får vi se vad jag hittar på.


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback