your style is like a school on a sunday.

No class.

mitt senaste dygn har väl vart lite fucked up och jag är täppt i näsan och har ont i halsen. men har haft väldigt roligt i skolan idag med freddie och johan sen kom emma på slutet :]
jag skulle ju åka skridskor idag men hann bara åka typ tio min innan fötterna börja krampa och en av lärarna ska hjälpa mig av med själva skridskon från kängan och hela min värld börjar snurra. är väldigt glad att läraren kom när han kom annars hade det nog gått riktigt illa. så lilla jag fick kolla på dom andra resten av lektionen.

sista lektionen var vi utan lärare typ trettio min och ja som ni förstår så blev det ju inge jobba för vaken mig johan emma eller freddie xP vi satt och pratade om allt möjligt. bögar. transor. filmer man gråter till. jao det mesta pratade vi om haha! freddie och johan skulle ta en sväng förbi pååårrbutiken ieftermiddag. hoppas dom hittar nåt trevligt ;P

vi är udda. i know!

sen möte jag sisela utanför klassrummet och vi gick in till stan för att möta annica och vara smakråd åt henne när hon skulle checka in nya bågar :] passade på att fixa en tid hos optiken imorgon för undersöning oh sånt. ska prova färgade linser. får se om jag ska ha det. det blir riktigt jävla dyrt om man jämför hur jag har det nu.

jag ska nog krypa ner i sängen och kolla på i huvudet på gynning klockan nio. är riktigt trött och är ju inte sådär skitpigg heller :/ tack daniel för att fått din fina förskyldning <3

together - vänner <3

träffade min gullemimmi en snabbis idag i city innan jag drog hem :] lovelovelove. <3

ibland undrar jag om du verkligen förstår hur du sårar folk även om du inte menar det. men tyvärr så gör du det gång på gång mot folk som betyder för dig.


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback