Underbar låt <3

Nu står jag här 
Vid ett vägskäl
En del av mig vill bort en del av mig vill va kvar
Ett tvivel i mig, ett tvivel inom mig
Ingen är stark nog att lyfta det jag bär
Här står jag nu, förlorad vid 27
Alla broar jag bränt och allt som jag känt
Jag ångrar inget, det vet jag nu

Jag älskar när jag försvinner
Jag älskar när jag vinner
Älskar när hjärtat brinner och all ångest blir till sand
Jag älskar att stå ensam
Jag klarar mig på egen hand
Du e de enda som stör, du som bara illa gör
Är det mig du gråter för?

Ibland så river du muren som jag byggt upp
Av rädsla, svek och minnena från en tid
Här står jag nu, förlorad vid 27
Alla broar jag bränt och allt som jag känt
Jag ångrar inget, det vet jag nu

Jag älskar när jag försvinner
Jag älskar när jag vinner
Älskar när hjärtat brinner och all ångest blir till sand
Jag älskar att stå ensam
Jag klarar mig på egen hand
Du e de enda som stör, du som bara illa gör
Är det mig du gråter för?

Låt mig
Låt mig
Ja, du måste låta mig gå
Är det mig
Är det mig
Är det mig
Är det mig du gråter för?

Jag älskar när jag försvinner
Jag älskar när jag vinner
Älskar när hjärtat brinner och all ångest blir till sand
Jag älskar att stå ensam
Jag klarar mig på egen hand
Du e de enda som stör, du som bara illa gör
Är det mig du gråter för?

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback