Då var det kväll igen då.

Idag har jag haft en mysig dag tillsammans med Kim som har varit här, sen så var jag med mamma till Valbo ock köpte en grill till balkongen för våran var så sliten.
 
Och regnet har öst ner! Så jävla tråkigt är det. Men jag läste att sommar vädret kommer tillbaka i veckan så vi får hoppas på det. Jag VILL bada!

Imorgon ska vi till Ockelbo på marknaden, det är alltid trevligt och solen brukar vara frame men just nu vet jag inte om det kommer vara det imorgon men egentligen gör det inte så mycket för då får jag använda mittt söta hello kitty paraflax. Hihi!

| Nu ska jag gå och tvätta bort sminket och lägga mig oh läsa min nya tidining jag köpte idag. Ska upp rätt tidigt imorgon och åka iväg. Vi hörs nog en sväng innan jag åker. Tjingeling!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback