Godmorgon, är du riktigt vaken än? *sjunger*

Idag är jag på kanonhumör och är pigg som fan fast jag inte sovit mycket alls inatt, nu har jag gjort mig iordning för att få ut ett tag. Ska föja med mamma oh köpa gardiner, sen ska vi iväg på en grej, sen så ska vi köpa mat som jag ska laga idag. Jag har fått upp ögonen för matlagning nu när jag är hemma, är jag själv i min lägenhet i Örebro är dt bara tråkigt att laga mat till sig själv.

| Skriver kanske en rad eller två när jag kommer hem, annars blir det senare ikväll. Have a NICE day!




Kommentarer
Postat av: rosemarie

Trevligt :)

Postat av: Niklas

Ja visst är det kul att laga mat när det är fler än en själv som ska äta =)

Kram

2008-06-30 @ 21:34:51
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback