I <3 shopping.

Jag har haft en fantastisk dag med mamma på stan! Jag handlade massa trevliga saker; En topp, tre linnen, ett halsband med en jordgubbe, lösnaglar, mascara, foundation, coverstick, necessär, solglasögon, rosetter till håret och lite annat smått. Kunde nog ha handlat mycket mer men åker ju till Stockholm imorgon! Men gjorde iallafall av med runt 1400 :- idag.

En av katterna har vart till vetrinären idag också och rakat sig, full med tovor oh skit så nu är hon jättefin.

Nu i kväll har mamma och jag suttit på ballkongen och druckit lite cider oh sånt gott så känner mig lite halv flummig i huvudet faktiskt. Haha, vi har fan bäst humor ibland.

Ska ta och packa nu och lägga mig, ska upp med tidigt som fan! Mitt tåg går vid 9:00!

| HA EN UNDERBAR MIDSOMMAR ALLIHOPA, DET SKA JAG!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback