I feel so good!

Idag är det en sån där dag då det känns som inget kan få en på dåligt humör!
Jag är så glaad.
Har suttit och kollat på Våra bästa år, där kan man snacka om intriger! haha.

Nu är jag  trött på det här pissvädret! Jag vill ha värme och massor av sol! 

Igår somnade jag med ett leende på läpparna! Jag känner mig så lycklig och det blir bara bättre. Jag har så mycket att se fram emot just nu. 

- Först så är det nu mindre än 8 dagar tills jag får träffa Stockholms underbaraste personer!
- Jag åker till Göteborg i slutet av augusti eller början på september!
- Jag har fått  en del av mitt hjärta tillbaka genom att få tillbaka en av världens finaste flickor!
- Jag ska  till stockolm och shoppa över dagen både engång med mamma och en med Rosemarie.
- I augusti ska jag, Sisse, Rosemarie och troligen Kunta röja på Cityfesten.
- Jobba ska jag ju också men det är kanske inget jag ser fram emot förutom efteråt när jag får lön.
- Mamma och jag ska troligen till Paul&Göran i deras sommarstuga i slutet av denna månaden.

Ska strax sätta mig och glo på Cityakuten, jag får aldrig nog! Hörs sen!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback