Ibland är man bara inte på humör.

Idag har jag bara slappat omkring i myskläder och typ sett film och sånt. Riktigt skönt! Kännde att jag behövde en dag att inte göra något alls med.

Jag hade en fantastisk dröm inatt. Jag hoppas att den kan bli verklighet och kanske blir den det. Den var så mysig, inte alls som dom drömmar jag brukar ha.

Hittade mina vita slingor idag men vet inte om jag ska sätta i dom nu när det blir massa bad och sånt, får se imorgon.

Pratade med Jessy idag och vi ska till Fredrik och fira midsommar, guud så skojj! Jag saknar er två imassor! Sen ska vi ju se premiären av Sex and the city.

Kanske hörs senare!



Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback