Jag älskar verkligen smycken.

Min nya fotlänk.

Idag var det mycket skönare och behagligare ute. Åkte ner på stan med mamma en sväng och checkade läget, köpte en skitfin vristlänk i silver med en berlock. Sen såg jag en rosa bock på torget, smart som jag var glömde jag min älskade kamera hemma så får fota den nånannan dag.

Jag längtar som faen till Jessy och Fredrik nu, ska bli så jävla kul att fira midsommar med dom och så en annan kompis till dom som heter Rebecca som säkert är lika underbara som Fredrik och Jessy! <3. Så jävla synd att vi ses så sällan, inte träffat Jessy sen i mars och Fredrik sen i september! Det är hemskt!

Imorgon ska jag nog vara barnvakt åt gullungen medans Lollo, hans mamma fixar i deras nya lägenhet dom ska vara i när dom är i stan.


Nu ska jag göra mig klar för sängen. Godnatt!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback