Marknad.

Skolavslutningen på skolan är riktigt tråkig! Vi hade ju tipspromenad först sen träff i aulan och rektorn pratade. Sen drog jag, Sisela, Daniel, Kevin och han idiot kompis in till stan och var där. Träffa Rosemarie en snabbis på donken också.

Sen träffa jag och Sisse Zammie och gick runt med henne fram tills halv sju för då var jag tvungen att åka hem, jag har bränt mig på ryggen och axlarna. Skitont gör det!
Men hade iallafall skitroligt tillsammans med dom! Vi åkte karusell och jag vann en playboy-kanin!

 Nu ska jag göra nåt åt min rygg sen packa klart det mesta tills imorgon innan jag ska se på Greys Anatomy.

Höörs sen!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback