Nattliga tankar.

Egentligen borde jag ha somnat för längesen så trött som jag varit idag men plöstligt var jag inte sömning längre så nu sitter jag här med en låt på replay, vet inte varför men jag vill lyssna på den. Just nu snurrar det runt många tankar i mitt huvud, kanske är det dom som får mig pigg. Mina tankar gör mig glad!

Fast jag har inget emot att sitta här, inte alls. Riktigt mysigt att sitta uppkrypen i min mysiga fåtölj med laptopen i knät och lyssna på musik.

Mina fjärilar blir bara fler och fler. Jag mår så bra just nu. Alla har väl sina nedgångar då och då i livet och nu har jag klivit upp och är på topp!

Godnatt! Om jag inte skriver nåt mer.

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback