Packad&Klart.

Det bränner som eld på mina armar och rygg, jag längtar inte tills jag ska försöka sova jag som alltid sover på min höger arm. Men jag är verkligen trött som faan!

Sitter och äter yoggi just nu, har slitit med min packning som först gick helt åt helvete så jag fick packa om skiten för att få ner allt. Och är det inte riktigt klart, lite småsaker som ska ner imorgon.

Jag blir så sur på Greys Anatomy när inte Meredith och Derek inte blir tillsammans igen! Man ser ju att dom verkligen älskar varandra och att dom hör ihop! Allt fär att psyka oss tittare.

Ska bli galet skönt att komma till Gävle men jag kommer verkligen sakna alla i Örebro.

Trevlig sommar på er allihopa och godnatt!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback