Stockholm <3.

Jag har haft min bästa midsommar någonsin hittills i mitt liv! Jag har haft fantastiskt roligt. Okej, fredag morgonen var kanske inte så kanonrolig när jag klev upp 05:30 men det var det värdt.
Kom till Stockholm 10:30 och då åkte Jessy och jag hem till henne för att lämna lite saker oh byta kläder innan vi gick till centrum och träffade Fredrik och Cissi, så jävla underbart att träffa Jessy och Fredrik igen! Oh Cissi var skittrevlig.

Men nu till det hemska som hände när vi skulle möta Fredrik och Cissi på väg till centrum. Jag höll på kliva på en orm! JAG HÖLL FAN PÅ ATT DÖÖ! Jag som är så jävla rädd för ormar, det låg en snok på vägen. Jag fick världens panik, kunde knappt andas.

Väl i centrum så  handlade vi massa mat och cider inna vi åkta ut på landet där Fredrik bor, i ett hus som han skulle ta hand om. Vi var väl där vid 15:30 då började vi med maten, Jessy oh Cissi tog hand om maten medans jag och Fredrik gjorde jordgubbstårtan.  Så satt vi och åt och hade trevligt, sen fick Cissi oh Fredrik för sig att dom skulle bada så vi gick iväg men det var kallt i vattnet och det började ösregna när vi gick hem igen. Väl hemma skulle vi spela singastar och vi hade kanonkul, sjöng och drack. Kom lite mer folk sen som stanna en liten stund. Hade som sagt en underbar midsommarafton!

Igår skulle vi ju på sex and the city perämieren 18:00 men vi åkte från Fredrik vid 12:00 för bussarna går sällan. Vi åkte hem till Jessy oh lämnade sovgrejer och tog det lugnt ett tag innan vi stack och åt. Så gick vi ner till centrum för att träffa Rebecca som också skulle med oss på bion. Filmen var skitbra! :D

Efter filmen gick vi hem och såg på film, vi var rätt trötta både av kvällen innan och hela dagen. Oh det var skitvarmt under natten i sovrummet, hade fan kunnat sova utomhus då men sov med Fredrik eftersom det hade blivit för varmt med alla i ett rum.

Idag har vi typ bara spelat kubb, det var kul! Men jag förlorade, haha!

Oh det blev inga foton för min kamera vägrade starta! FAN VA ARG JAG VAR! Men tror Fredrik har lite foton, ska kolla med han sen.

- Detta är min helg i en miniversion.


TACK FÖR EN UNDERBAR HELG! <3

| Tror inte jag skriver mer ikväll är trött som fan, men vi hörs imorgon!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback