0h yes we're gonna fly fly away from here.

Ännu en dag avklarad på praktiken. Börjar gå riktigt riktigt bra :] nu börjar man komma in iallt oh hittar det mesta så man inte behöver leta efter nån personal såfort en kund kommer och frågar nåt :] och idag var det verkligen galet mycket folk eftersom den nya kampanjen började; 50% på heeeeeeeeeeeela sortimentet. Shit va folk alltså. så det lär väl bli lika mycket folk imorgon om inte fler eftersom det är fredag. sen är det iallafall helg. UNDERBART!

Kollade på efteryst med mamma idag. ville se hur det går med morden i Arboga. det är så jäwla tragiskt! Hur fan kan man bara komma på tanket att mörda två små barn?! jag blir så jäwla arg!.
Oh nu var det ju ett till barn och barnets mamma som hade blivit mördade nu imorse. av mammans sambo. SJUUUKT! Läste också på aftonbladet om en pappa som fick 25 år fängelse för han hade "grillat" sin ettåriga dotter i mikron i typ tjugo sekunder. HUR FAN TÄNKER MAN?!

På tal om mord. En kvinna som blev mördad en bit ifrån mig inatt. Inte alls långt härifrån .. Läskigt ;/

ska nog ta oh prata med lite trevligt folk på msn en stund nu sen soova. ont i fötterna ju. :/ sen gör det ont i nedre ryggen speciellt. guuud vad jag saknar mitt underbara örebrofolk <3


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback