Cause you making me free, in the line of fire.

and I stood the test of time, I walk the line. :] älskar verkligen den låten! Sån jävla känsla att höra den live idag. Dom grabbarna äger verkligen scenen. <3. Dom spelade tyvärr inte speciellt många låtar men sen blev det skivsigeringen och jag var ju såklart tvungen att krama Jacob :] Bandet är hel coola när man pratar med dom. Jacob och Kicken är ju mina guys ;] Tog lite kort också när dom spelade sen vid signeringen. Jag har bestämt att jag nångång ska se en konsert med dom :] yeah!

Annars så har jag inte gjort mycket idag.  Jag funderade faktiskt ett slag på att plugga men det blev inget. haha hade inte trott annat heller men jag måste iallafall plugga lite under praktiken. Mina böcker och grejer ligger och dammar igen ju ffs xD

En dag kvar av lovet :] haha shit. men börjar faktiskt att längta lite smått till praktiken :]


CIAO!

Kommentarer
Postat av: linabina

veckan går fort =) kommer nog förbi praktikplatsen.:P hhihi puss

2008-03-24 @ 00:29:10



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback