Happy Birthday to me :>

Okej. då var man nitton. känns inge anorlunda alls. vill helst bara bli tjugo :] tack för alla grattulationer och fina presenter :] fick mest; pengar&presentkort, smink, underkläder. två linnen, örhängen, ett halsband, parfym oh hårgrejs. har tagit det ganska lugnt idag eftersom jag inte tänker bli sjuk nu under praktiken som jag blev sist. ;/  

Jag vet inte vad det är hos dig jag fastnat för. det är verkligen något annars hade jag inte forsatt att visa intresse. Men jag vet inte vad det är jag tycker om. oh jag är rätt säker på att du absolut inte har tid för ett förhållande i ditt liv.

Förlåt att jag är som jag är ibland. men jag försöker verkligen. jag gör verkligen det. även om det inte alltid märks.


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback