Ibland gör sanningen ont. <'3

Hade en riktigt trevlig ASL-lektion idag :]] vi var bara fyra personer och läraren. träffade också sisela en snabbis idag innan hon började skolan igen. och så har jag fixat min praktik idag :]] det blir två veckor på hemtex i gävle. det kommer nog faktiskt bli rätt kul. oh dom jag pratade med verkade skittrevliga :]]

idag har jag faktiskt lagat riktig mat för en gångskull. jag gjorde mammas egna köttbullar . *stolt* dock blev dom inte lika bra som mammis.

varför känns du så fel ibland? ibland känns det som om att du och jag verkligen är menade att nångång bli ett men ibland känns du så far away. jag blir så förvirrad.

och dig. varför släpper jag inte bara taget om dig? det är nåt speciellt med dig som jag fastnat för ...

blir ett kort inlägg idag för jag har inte så mycket att skriva. men imorgon blir det nog en bra dag :]]



CIAO!

Kommentarer
Postat av: eve

bra att du
hittade praktikplats=) får väl komma förbi eller nåt=)
puss gumman..

2008-03-04 @ 00:00:39



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback