Leb die sekunde.

0H SHIT! det är äntligen helg. det behövs verkligen. jag är verkligen heeeelt slut i kroppen. idag har jag fått packat upp massor med handukar och lampor. men det värsta var när en mörk kille börja hålla på stöta på mig. ME NOT LIKE! Först står den jävlen utanför butiken i typ tjugo min sen kom han in oh började snacka om att jag var vacker oh att han tyckte om mig. Så drog jag in på lagret. haha. efter  typ tio min gick jag ut igen och han hade dragit men lyckan vara inte länge först fanskapet kom tillbaka och ville ha min msn och mitt mobil nummer! NEVER likom så gav han mig en lapp istället där det stog typ samma som han sa innan om att jag var fin och han tyckte om mig oh att han var en snäll kille så fick jag hans msn oh nummer haha. Forget it! Till slut gick han iallafall oh jag var på lagret de få timmar som var kvar typ. Jag hoppas verkligen inte han kommer tillbaka nästa vecka nåt oh undrar varför jag inte addat ;S döö! Han frågade ju om jag skulle komma tillbaka och jag svarade att jag inte visste. xD men palla ha han där! Mamma höll på gavra ihjäl sig när hon fick höra.

Det bästa idag var iallafall när jag träffa min gullunge imorse :D lovelovelove <3.

Nästa vecka ska jag förhoppningsvis vara med Sandie efter praktiken nåndag. Då jewlar.  <3 trevligttrevligt.


CIAO!

Kommentarer
Postat av: Annica

Haha, hur lyckas du?

2008-03-28 @ 23:54:31



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback