Never give up.

Okej. jag kom inte iväg till skolan idag heller. men nu mår jag verkligen bättre. jag känner mig till och med glad just nu. är väldigt uppåt och hoppar runt lite sådär när ingen ser i min lägenhet. natten var istället inge vidare. kunde inte sova alls för mina tankar snurrade runt helt. så istället kollade jag på alvin och gänget :] galet söt film. hihi.  fick iallafall sova ett par timmar innan min metor ringde och ville att vi skulle ha mentorssamtal så det var bara att kliva ur sängen. typ en och en halv timme senare var han utanför. okej. han vill mig bara väl men ändå. var inte så mycket negativt som jag trott. snarare tvärtom. oh så skulle han prata med mina andra lärare så dom inte tror jag skolkar eller nåt sånt vilket jag verkligen inte gör.

jag pratade ett tag mevd sisela idag också :] blev genast på mycket bättre humör. och den stackaren som var försyld. men imorgon ska vi iallafall iväg på musikalen :]]. kan nog komma att bli riktigt trevligt fast jag har alltid kul när jag är med sisela. sen på fredag åker vi hemåt tillsammans. hem. hem. hem. guud så skönt det ska bli. fast jag vet redan hur jävla mycket jag kommer sakna mina sötnosar. tre veckor hemma. tre veckor utan mina sötsar men tre veckor med familjen.

oh så till en viktig sak;
grattis johan! nu är du vuxen. haha :] arton år. tralala ... förlåt att jag inte kom till skolan och grattade dig. och tack för det du sa igår.  det värmde verkligen. <3.

jag är absolut inget melodifestivalsfreak men just nu är jag helt käär i nordman - i lågornas sken, the poodles & e-type - line of fire och eskobar - halleluja new world fast det kankse bror på att  ingen av dom är  schlager xD haha! jag hoppas verkligen nordman eller bwo vinner på lördag. är så stolt över att håkan hemlin slog carola :]] gävlebor is the shit!


CIAO!


Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback