We were young and wild and free.

Allt var så längesen. Vet inte hur det skulle kännas att möta dig igen. Kanske är barnsligt att tänka så men så tänker jag. Allt har förändras, både jag & du. Vi har massor med minnen vissa dåliga men otroligt många fantastiska. :] men ändå. Det var då ...

Idag har jag träffat min gullunge :] Lika söööt som vanligt. men idag höll han på äta upp min mobil. han gillade verkligen den :] men han dreglade ner den en massa. haha!

Guud så mycken snö vi har nu :]] jag var ute och gick i mina rosa foppatofflor idag. inte det skönaste men haha.

Ehh .. varför fick jag den där kramen idag? Vi brukar ju typ aldrig ens prata med varandra mer än små grejs som Hej hur är det?. Jag ska dock inte säga att jag inte gillade det ;] men jag vet att det aldrig skulle hända nåt.

Inatt satt jag uppe till tre med Danne :] yeah! blir la säkert lika inatt :]]

Jag börjar sakna Örebro & my friends nu <3.

CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback