Whatever tomorrow brings i will be here.

idag har det varit en riktig tråkig dag och det är världens jävla snöstorm ute så jag pallade inte att gå utanför dörren idag. men imorgon ska mamma oh jag på stan oh shoppa :]] skojjs! sen på torsdag ska jag klippa mig. det ska bli riktgt skojj. behöver verkligen göra nåt nytt nu :]]

som sagt så är det snöstorm här så det blev filmdag uppkrypen i en skön fotölj :] oh har varken ont i öronen eller halsen idag så det känns riktgt bra. hoppas det håller i sig bara :]

imorgon ska jag nog träffa gullungen min också. saknat han imassor! inte träffat han sen sportlovet då jag var barnvakt till honom. :]

jag hade en trevlig dröm inatt. :]. man kan ju alltid hoppas att den blir sann. det vorde typ bäst. haha :]]

föresten, den nya bdb suger verkligen apballe ;O


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback