Återuppfinner mitt liv.

Jag försöker. Jag gör verkligen det. men .. det går inte.

Okej. det är bara några veckor kvar nu men efter sommaren då? Är allt bra då ..? Jag vet att jag kommer sakna Örebro under sommaren just därför kan jag inte bara lämna allt. Det är en del av mig. Och jag vill inte börja om eller hamna på nån jävla lågnivå i livet.

Och jag vet att det bara är jag själv som kan ta i tur med det. Ingen annan bara jag. Varför kan det inte vara enklare?

Den senaste veckan vid denna tiden har jag suttit här och haft tankarna snurrandes som UFO:N i huvudet. Men det verkar inte som jag kommit fram till nåt vettigt. Men jag vet att jag ska klara dom veckorna som är kvar nu från och med måndag.

Jag tror att sommaren kommer hjälpa en hel del och att jag får tid att sakna och även klara upp alla tankar och känslor.


PUSS :*
         

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback